تعویض لاستیک خودرو

Table of Contents

تعویض لاستیک خودرو

سلام به وب سایت رادمن خوش آمدید دراین مقاله قصد داریم راجب یکی از مهم ترین ارکان خودرو یعنی لاستیک و تعویض لاستیک و همچنین لوازم مورد نیاز از دستگاه های تعویض لاستیک یا لاستیک درآر تا مزایای استفاده از انواع این دستگاه ها بپردازیم.

درادامه با وب سایت رادمن که واردکننده بهترین برند های دستگاه لاستیک درآر می‌باشد همراه باشید

ازابتدای صنعت خودرو سازی نکته ای که قابل توجه سازندگان خودرو قرارگرفته بود سهولت در تعویض و پنچرگیری لاستیک ها بود اما درابتدا این کارهم بسیارساده نبود ودردسرهای خودش را داشت و با سختی های بسیار مواجه بود .

زمانی که لاستیک خودرو پنچر می‌شد یا زمان تعویض لاستیک فرا می رسید رانندگان یا تعمیرگاهای که این کار را انجام می‌دادند مجبور بودند بصورت سنتی و با ابزار بسیار ساده ومحدود این کاررا انجام بدهند.

می‌خواهیم باهم به بررسی جدیدترین دستگاه های تعویض لاستیک و همچنین عواملی که برتعویض آن تاثیرگذار می‌باشد آشنا شویم.

 

چه زمانی لاستیک خودرو را باید تعویض کنیم ؟

عوامل بسیار زیادی بر تعویض خودروتاثیزگذارمی باشد که به گزیده ای از آن خواهیم پرداخت. همانطور که اگر کفش های شما کهنه و فرسوده شود باعث خستگی و همچنین کاهش سرعت وعملکرد شما خواهد شد، این عمل دقیقا در خودروها هم رخ می‌دهد وزمانی که لاستیک خودروی شما فرسوده و کهنه می شود یا بر اثرعوامل داخلی و خارجی مورد سایدگی و یا ترک خوردگی  می‌شود لاستیک نیاز به تعویض خواهد داشت.

بهترین زمان تعویض لاستیک خودرو با توجه به شرایط خودرو شما و مشاهده مستقیم تمامی قسمت های لاستیک می باشد.توجه داشته باشیدکه استفاده از لاستیک های فرسوده می تواند عواقب جبران ناپذیری دربر داتشته باشد وباعث ترکیدگی درهنگام حرکت و

سرعت های بالا شود.

عواملی که با مشاهده آن باید به فکر تعویض لاستیک ها باشید

  • برآمدگی درقسمت هایی ازلاستیک

  • ازبین رفتن آج های تمام یا بخشی از لاستیک

  • ترک های بزرگ وکوچک در سطح لاستیک

  • لرزش خودرو درهنگام ترمز و سرعت های بالا

  • گذشتن تاریخ مصرف لاستیک

دستگاه تعویض لاستیک خودرو

همانطور که گفتیم تعویض لاستیک نیاز به دستگاهای مورد نیاز به خود را دارد تا بتوان لاستیک را به راحتی از رینگ های فلزی جداکرد  ومجدد آن را جا انداخت که این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که در زیر آن را به اختصار توضیح خواهیم داد.

· استاندارد

این مدل همانطور که از نامش هم پیداست و دارای حداقل امکانات که دستگاهایی تعویض لاستیک خودرو دارند را دارا می باشد که هم ازنظر قیمت و هم کارایی در حد مطلوب می باشد.

· لاستیک درآراتوماتیک ونیمه اتوماتیک

وقتی که از کلمه اتوماتیک در صنعتی مورداستفاده می شود یعنی حداقل دخالت انسان درآن فرآیند. دستگاه های اتومات و نیمه اتومات ازامکانات بسیارخوبی برخوردارهستند و باعث سریع تر انجام شدن کارها می شود وامکانات بسیار جالبی را دراختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهند.

·لاستیک درآر سنگین

از این مدل در تعویض لاستیک ماشین های بزرگ و ترانزیتی استفاده می‌‍شود که با توجه به امکاناتی که دارند، انجام کارها رابسیار سریع کرده است .

·لاستیک درآر موتورسیکلت

دستگاه های لاستیک درآر موتور سیکلت تحول بسیار زیادی را در صنعت تعمیرونگهداری انواع موتورسیکلت ها به وجود آورده است که باعث شده سرعت عمل را افزایش بدهد.

 

مزایای استفاده از دستگاه لاستیک درآر

  • عدم آسیب رساندن به لاستیک هنگام تعویض

  • افزایش سرعت عمل درفرآیند جدا کردن لاستیک از رینگ و همچنین جا انداختن

  • استفاده کمتر از نیروی انسانی

  • افزایش بهره وری کارگاه های تعمیر خودرو

  • و…

قیمت انواع دستگاه های لاستیک درآر

قیمت ها این دستگاه ها با توجه کاربرد و امکاناتی که دارند درسطح بازار متفاوت می باشد که شرکت راد من، پیشرو در وارد انواع دستگاه های لاستیک درآر وفروش انواع تجهیزات تعمیرگاهی فعال می باشد می باشد. شما عزیزان می توانید جهت دریافت آخرین قیمت و همچنین مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا علاوه بردریافت قیمت، راهنمایی لازم را ارایه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *