نصب و راه‌اندازی تجهیزات

تجهیزات تحت پوشش تیم نصب رادمن

تجهیزات زیر توسط تیم تخصصی رادمن قابل نصب میباشند. جهت اطلاع از نکات نصب و جزئیات نصب هر تجهیز، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

خرید جک دوستون هیدرولیکی تعمیرگاهی اتصال از بالا مدل XPR-10AS بندپک امریکا رادمن

نصب جک های بالابر همیشه جز حساس ترین نصب ها بوده و میباشد. نیاز به فونداسیون، مسیر های برق رسانی، تزار سطوح و دیگر موارد در کنار هم، این دشواری ها را ایجاد نموده است. لذا نصب این تجهیز حتما توسط نیروهای متخصص باید انجام گیرد. در ادامه بیشتر راجع به نکات نصب جک ها صحب خواهیم کرد.

اتاق رنگ یکی از تجهیزات پر نکته هنگام نصب است. سیستم های سیالاتی، کفی ها و ایزوله کردن اتاق، همگی نیاز به تیم تخصصی نصب دارند. خوشحالیم که شرکت رادمن یکی از بهترین رزومه ها را در نصب اتاق رنگ در کشور دارد. در ادامه به بررسی این نصب این تجهیز میپردازیم.

تجهیزات تست خودرو بدلیل داشتن سنسور ها و تجهیزات اندازه گیری پارامتر های خودرو، بسیار حساس هستند. این تجهیزات نیاز به نصب استاندارد و فونداسیون های خاص خود دارند. تیم نصب رادمن یکی از برترین تیم های نصب این تجهیزات در کشور میباشد. در ادامه مطلب با نکات نصب این تجهیزات بیشتر آشنا میشویم.

شرکت رادمن جز معدود شرکت هایی میباشد که توانایی نصب و راه اندازی خط تولید خودرو در کشور را دارد. این خطوط تولید با تکیه بر دانش، مهارت و تجربه تیم تخصصی رادمن، براحتی قابل نصب میباشند.

خطوط معاینه فنی در سالهای اخیر، با توجه به افزایش روزافزون تعداد خودرو، شاهد افزایش چشمگیر در تعداد و همچنین بالا رفتن تکنولوژی های آن شده. این خطوط تماما توسط شرکت رادمن قابل تامین و نصب و راه اندازی میباشند. در ادامه مطلب بیشتر با نصب این تجهیزات آشنا میشویم.

تجهیزات تعمیرگاهی همگی دارای استانداردهای خاصی جهت استفاده هستند. خیلی از تعمیرکاران ترجیح میدهند ساده ترین تجهیزات نیز، توسط تیم مجرب نصب و راه اندازی شود و نحوه ی استفاده به آنها آموزش داده شود. در ادامه مواردی که نیاز به نصب دارند را معرفی میکنیم.

به نسبت اهمیت ساخت و تولید تجهیزات تعمیرگاهی، نصب و راه اندازی آن ها نیز مهم می باشد. انجام درست و اصولی عملیات نصب و راه اندازی تجهیزات تعمیرگاهی، ضمانت اولیه برای تایید صحت کارکرد دستگاه می باشد.

روش نصب و راه اندازی تجهیزات

روش اجرایی نصب و راه اندازی هر دستگاهی باید منطبق با اصول و استاندارد دفترچه راهنمای محصول مورد نظر باشد. رعایت ترتیب در انجام و عدم حذف مراحل نصب و راه اندازی تجهیزات، از اصول لازم برای هر دستگاه می باشد. دفترچه های نصب و راه اندازی تجهیزات مدرن تعمیرگاهی، متناسب با پیچیدگی دستگاه ها نوشته شده است؛ بنابراین کارشناسان نصب و راه اندازی تجهیزات تعمیرگاهی، علاوه بر تجربه، باید از دانش بالای فنی برای خواندن و اجرای دستورات نصب بهره مند باشند.


ضرورت توجه به ترتیب مراحل نصب و راه اندازی

در بسیاری از موارد، تمامی مراحل نصب به ترتیب مراحل درج شده در دفترچه های استاندارد اجرا نمی شود. این کار در برخی از موارد به صورت تعمدی و در برخی از موارد به صورت سهوی انجام می شود. عدم رعایت مراحل نصب به هر دلیلی، باعث پایین آمدن امنیت دستگاه و همچنین راندمان کارکرد آن، در دراز مدت می گردد. این کار همچنین ممکن است زمان نصب و راه اندازی دستگاه را به زمانی بیش از زمان معمول بکشاند. بیشتر شدن زمان نصب، عموما به دلیل درست کار نکردن دستگاه مورد نظر، بلافاصله پس از نصب می باشد. در صورت اجرای مراحل نصب با ترتیب صحیح، اختلال در عملکرد به حداقل می رسد. نکته قابل توجه عیب یابی سریع در هنگام بروز اختلالات می باشد؛ چرا که یک کارشناس متخصص با بررسی تمامی مراحل نصبی که از قبل انجام داده است، مشکل ایجاد شده را به سرعت می یابد. در صورت عدم اجرای تمامی مراحل نصب، یافتن محل اشکال و علت بروز آن، زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد. کارشناسان خبره و با تجربه شرکت رادمن برای جلوگیری از هر گونه نقص و ایرادی در کارکرد دستگاه، تمامی مراحل نصب را مطابق با استاندارد خاص هر دستگاه انجام می دهند.


ضرورت وجود کارشناس با تجربه برای نصب و راه اندازی

با توجه به سطح بالای تکنولوژی در دستگاه ها و تجهیزات تعمیرگاهی، نصب و راه اندازی دستگاه ها، نیازمند فردی است که علاوه بر اجرای دقیق، آگاهی و دانش کافی نسبت به تکنولوژی مرتبط با دستگاه مورد نظر را داشته باشد. عدم تجربه و دانش کافی نصب و راه اندازی، علاوه بر اتلاف وقت، آسیب جدی به راندمان دستگاه وارد می سازد. کارشناس غیر حرفه ای در نصب تجهیزات تعمیرگاهی، آموزش دقیق از عهده آموزش موثر پس از نصب نیز بر نمی آید.


وجود تعهد کاری در تمام مراحل نصب و راه اندازی

کارشناسان نصب و راه اندازی تجهیزات تعمیرگاهی شرکت رادمن ضمن آموزش نحوه کارکرد دستگاه برای اپراتور دستگاه، فرایند نصب و راه اندازی را با ظرافت و دقت انجام می دهند. در صورت هر گونه اشکال در فرایند نصب، قبل از تحویل نهایی به مشتری، شرکت رادمن خود را موظف به رفع آن می داند. آموزش های پس از نصب تجهیزات تعمیرگاهی توسط کارشناسان حرفه ای شرکت رادمن، به صورت رایگان در محل نصب انجام می پذیرد.