تعمیرات در محل تجهیزات

تجهیزات تحت پوشش خدمات تعمیرات در محل رادمن

جهت اطلاع از جزئیات خدمات و نمونه پروژه‌های هر دستگاه، روی آن کلیک کنید

دستگاه بالانس چرخ سواری بندپک آمریکا از سری تجهیزات تعمیرگاهی خودرو تامین شده توسط شرکت رادمن

بالانس چرخ

لاستیک درار

میزان فرمان

اتاق رنگ کابین رنگ خودرو سواری اسپنسی خرید اتاق رنگ از رادمن

اتاق رنگ

شاسی کش

تست ترمز

قطعه شور

پرس هیدرولیکی

خرید جک دوستون هیدرولیکی تعمیرگاهی اتصال از بالا مدل XPR-10AS بندپک امریکا رادمن

جک بالابر

با وجود رعایت بسیاری از ایمنی ها و استاندارد ها، به علت حساسیت ویژه دستگاه های مدرن تعمیرگاهی، احتمال خرابی وجود دارد. تعمیرات تجهیزات تعمیرگاهی و رفع خرابی آن ها، اصول ویژه ای دارد؛ که رعایت آن، طول عمر مفید دستگاه ها را تامین می کند.

 

تعمیرات غیر اصولی تجهیزات تعمیرگاهی

در بسیاری از مواقع تعمیرات غیر اصولی توسط تعمیرکاران غیر حرفه ای و با دانش فنی کم صورت می پذیرد. این نوع تعمیر دو پیامد بزرگ به همراه خواهد داشت. ممکن است پس از این امور اصلاحی، ظاهرا مشکل دستگاه مرتفع و دستگاه دوباره شروع به کار کند؛ اما این روند قطعا موقتی می باشد. عدم آگاهی به جزئیات فنی دستگاه، تعمیری موقتی برای دستگاه به وجود می آورد و سبب می شود که پس از دوره ای کوتاه، دوباره دستگاه نیاز به تعمیر داشته باشد. اغلب اوقات نیز این خرابی دوباره بسیار وخیم تر از حالت قبلی می باشد.

پیامد دوم تعمیر غیر اصولی تجهیزات تعمیرگاهی بروز خرابی جانبی و یا ایجاد اشکال برای سایر اجزای دستگاه مورد نظر می باشد. تعمیرات غیر اصولی افرادی که دانش فنی لازم را ندارند، این مشکلات را در پی خواهد داشت.

 

بی توجهی به علائم هشدار تجهیزات تعمیرگاهی

بیشتر تجهیزات تعمیرگاهی، با داشتن سیستم های ایمنی پیشرفته و سنسورهای دقیق، بیش از  بروز مشکلات جدی، هشدارهایی به کاربر اعلام می کنند. نادیده گرفتن این هشدارها عموما دستگاه ها را با مشکلات جدی روبرو می کند. یک تعمیر کم هزینه و به موقع، درست در زمان بروز این هشدارها توسط تعمیرکاران آموزش دیده و حرفه ای صورت می پذیرد. تعمیرکاران حرفه ای شرکت رادمن، به دلیل بهره گیری از آموزش های سطح بالا در زمینه کلیه تجهیزات تعمیرگاهی، همواره تعمیری بی نقص از سوی متخصصین حرفه ای شرکت رادمن ارائه می شود.

 

زمان مناسب برای تعمیرات

هرچه زمان بروز مشکل تا رفع کامل خرابی دستگاه کوتاهتر باشد، آسیب کمتری به دستگاه وارد می شود. بسیاری از مصرف کنندگان علی رغم آگاهی از وجود مشکل، همچنان به استفاده از دستگاه ادامه می دهند. این کار ضمن رساندن آسیب بیشتر به دستگاه، طول عمر مفید دستگاه را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. برای دستیابی به تعمیرات در زمان مناسب، کافی است با مشاهده اولین هشدار خرابی، با متخصصین شرکت رادمن تماس گرفته شود، تا در اولین فرصت اعزام نیرو صورت پذیرد.

به طور کلی تجهیزات پیشرفته تعمیرگاهی، نیازمند تعمیرکاران با دانش فنی بالا در تک تک دستگاه به صورت مجزا می باشند. این تخصصی شدن به دلیل گستره بالا تجهیزات تعمیرگاهی و به دلیل بالا بردن کیفیت نحوه اجرای تعمیرات، توسط شرکت رادمن در نظر گرفته شده است.

بنابراین اجرای تعمیر مناسب، در زمان مناسب و توسط یک فرد حرفه ای، ضمن بالا بردن راندمان دستگاه، بر حفظ طول عمر مفید تجهیزات تعمیرگاهی نیز می پردازد.