تجهیزات تعمیرگاهی

تجهیزات تعمیرگاهی خودرو در کشور دارای تنوع قابل قبولی است. از برندهای اروپایی و آمریکایی گرفته تا چینی و مونتاژ ایران. در این بین شرکت رادمن از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های تامین کننده تجهیزات تعمیرگاهی کشور است. این شرکت تمام تلاش خود را در جهت تامین تجهیزات تعمیرگاهی از برند‌های خوش‌سابقه و امتحان پس‌داده‌ی دنیا کرده است؛ برندهایی که با بالاترین تکنولوژی و استاندارد‌های جهانی کار می‌کنند. در ادامه می‌توانید وارد بخش‌های مربوط به‌هر دسته از تجهیزات شوید و اطلاعات کامل هر محصول را مطالعه نمایید. اگر به کمک و مشاوره نیاز دارید، می‌توانید به‌وسیله‌ی راه‌های ارتباطی ما، با مشاورین رادمن تماس بگیرید.

بالابرهای تعمیرگاهی

جک‌های بالابر تعمیرگاهی از جمله مهم‌ترین و اولین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو هستند. از جک‌ها در تعمیرگاه‌های خودرو سواری و سنگین و همچنین موتور سیلکت‌ها استفاده می‌گردد. انتخاب بهترین جک از انواع دو‌ستون، چهار‌ستون، قیچی و… معمولا کار دشواری برای تعمیرکاران است. این انتخاب نیازمند تجربه‌ی کافی و داشتن اطلاعات است. در ادامه‌ی مطالب می‌توانید با توجه به توضیحات ارائه شده، صاحب بهترین جک، برای تعمیرگاه خود شوید.

ستونی

سنگین

جک پرتابل سنگین راوالیولی ایتالیا مدل 230 با ظرفیت 5.5 تن

دوستون

سواری

جک دو ستون هیدرولیک ایتالیایی اتصال از بالا راوالیولی

چهارستون

سواری و سنگین

جک چهار ستون ایتالیایی سواری راوالیولی رادمن

قیچی

سواری، سنگین و موتورسیکلت

خرید جک قیچی دوبل روکار قیمت جک قیچی دوبل

جک‌های تعمیرگاهی

جک در ادبیات تجهیزات تعمیرگاهی به تجهیزی گفته میشود که توانایی بلند کردن بخشی از خودرو را داشته باشد. از این رو از جک‌ها توقع نمیرود که بتوانند کل مجموعه خودرو را بالا ببرند. این جک‌ها معمولا از مکانیزم‌های هیدورلیکی دستی استفاده میکنند. نوع طراحی، ابعاد و ظرفیت وزنی آنها باعث تفاوت‌های آنهاست. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد.

تجهیزات سرویس چرخ

تجهیزات سرویس چرخ همواره از قدیمی‌ترین تجهیزات ساخته شده در صنعت تجهیزات تعمیرگاهی هستند. این تجهیزات برای کلاس سواری و سنگین و حتی موتور‌سیکلت، دارای تنوع قابل قبول و آپشن‌های متفاوت‌اند. در دسته بندی‌های زیر میتوانید با محصولات تحت پوشش رادمن در این حوزه آشنا شوید.

 

لاستیک درار

سواری و سنگین

لاستیک درار هلپردار ایتالیایی راوالیولی

بالانس چرخ

سواری و سنگین

بالانس چرخ سواری راوالیولی ایتالیا gp4.140ws wheel balancer

میزان فرمان

سواری و سنگین

تجهیزات بدنه خودرو

تجهیزات بدنه خودرو شامل دستگاه شاسی کش و تجهیزات رنگ خودرو است. دستگاه شاسی‌کش صافکاری برای هر کارگاه صافکاری و خدمات بدنه خودرو نیاز است. دیگر با روش‌های سنتی نمیتوان شاسی‌های پرقدرت و پر‌جزئیات خودروها را تعمیر نمود. شاسی‌کش‌ها دارای امکانات و تجهیزات متفاوتی‌اند. از جمله جک بالابر، خطکش‌های مختلف و دیگر ابزار‌های مختص بخود. شاسی‌کش‌ها برای خودروهای سواری و سنگین موجود‌اند که هرکدام دارای توان مورد نیاز جهت تعمیر خودروهای قدیمی و مدرن‌اند.

از سری تجهیزات تعمیرگاهی مهم و بروز دنیا، اتاق رنگ‌ها هستند. اتاق رنگ‌ها کمک شایانی را در بالا رفتن سرعت و کیفیت رنگ خودرو در صنعت نقاشی خودرو کرده‌اند. اتاق رنگ‌ها برای خودروهای سواری و سنگین موجود هستند. تفاوت نوع سواری و سنگین آنها بجز در ابعاد اتاق، به سیستم‌های سیالاتی آنها نیز بر‌میگردد. در ادامه با این دستگاه‌ها بیشتر آشنا میشویم.‌

شاسی کش

سواری و سنگین

دستگاه شاسی کشی صافکاری اتالیایی خودرو سواری

اتاق رنگ

سواری و سنگین

اتاق رنگ کابین رنگ خودرو سواری اسپنسی خرید اتاق رنگ از رادمن

تجهیزات تعویض سیالات خودرو

تعویض سیالات خودرو در روش‌های سنتی بصورتی دستی انجام میشد. تعویض گاز کولر، روغن گیربکس و دیگر سیالات در حال حاضر با روش‌های سنتی مردود است. دستگا‌های تعویض سیالات خودرو، دارای مکانیزم‌های اندازه گیری باید باشند تا مقدار دقیق سیالات را بتوانند اندازه‌گیری کنند. همچنین باید قابلیت شستشوی بخش مورد نظر را داشته باشند تا از خرابی‌های بعدی جلوگیری کنند. همچنین خود تجهیز باید از فناوری ساخت بالایی برخوردار باشد تا دچار خرابی‌های زودهنگام نشود. در ادامه به معرفی این تجهیزات خواهیم پرداخت.

شارژگاز کولر

سواری و سنگین

دستگاه شارژ گاز کولر خودرو سواری موراتک رنگ بژ

تعویض روغن گیربکس 

گیربکس اتوماتیک – سواری 

دستگاه تعویض روغن گیربکس خودرو اتوماتیک موراتک رادمن خرید atf

تجهیزات تست خودرو

تجهیزات تست خودرو جهت ارزیابی و ارتقا عملکرد کلی خودرو استفاده میشوند. این تجهیزات هم به تنهایی قابل استفاده‌اند، هم در خطوط معاینه فنی بصورت مجموعه قراردارند. تجهیزات تست خودرو با توان‌ها و تجهیزات مختلف جهت خودروهای سواری، سنگین و موتور سیکلت،‌ توسط رادمن قابل ارائه است. با توجه به ماهیت این تجهیزات و حساسیت کار آنها،‌ پیشنهاد رادمن، استفاده از برترین برند‌های دنیاست. این تجهیزات تماما توسط رادمن تامین، نصب و راه‌اندازی، آموزش و تعمیرات و نگهداری میشوند.

داینامومتر

سواری

دستگاه داینامومتر دو محور خودرو سواری از تجهیزات تعمیرگاهی خودرو تامین شده توسط شرکت رادمن

معاینه فنی

سواری، سنگین و موتور سیکلت

فروش خط کامل معاینه فنی خودرو سواری ایتالیایی، فروش خط کامل معاینه فنی خودرو سواری اروپایی

تجهیزات کارگاهی

تجهیزات کارگاهی مانند دستگاه‌های پرس هیدرولیکی، دارای تنوع بسیار بالایی هستند. این تجهیزات معمولا قیمت بالایی ندارند اما در صورتی که از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، خساراتی را به بار خواهند آورد. در ادامه میتوانید تجهیزات کارگاهی تحت پوشش رادمن را ببینید.

پرس هیدرولیکی

دروازه ای

قیمت پرس هیدرولیکی دروازه‌ای 15 تن مگا اسپانیا