رادمن سرویس در خطوط تولید و مراکز خدمات پس از فروش خودرو، خدمات کامل خود را با عنوان خدمات 360 درجه ارائه میکند. با استفاده از راهکار راهبردی رادمن سرویس، تمامی نیازهای یک مجموعه پوشش داده میشود. تمامی سوابق خدمات رادمن سرویس در سیستم مراقبت از دارایی مشتریان رادمن ثبت و قابل گزارشگیری است. موارد کلیدی در این راهکار از قرار زیر است:
- نصب و راهاندازی تجهیزات
رادمن سرویس در نصب تمامی تجهیزات خطوط تولید و مراکز خدمات خودرو، اصل توجه به استانداردهای شرکت سازنده و استانداردهای بین المللی را کاملا در اولویت قرار میدهد. این مهم موجب استفاده از حداکثر بهرهوری تجهیزات توسط مصرفکننده خواهد شد.
- نگهداری دورهای
پس از نصب تجهیزات، نگهداری دوره ای و تعمیرات تجهیزات جز مهمترین خدمات رادمن است. نگهداری و تعمیر هر نوع تجهیزی نیاز به دانش آن محصول و تجربه مخصوص آن دارد. تیم رادمن سرویس با سابقه درخشان در این حوزه میتواند تمامی تجهیزات موجود در کشور را در قالب قرارداد PM خدمات رسانی کند.
- آزمایشگاه کالیبراسیون تجهیزات
تجهیزات و ابزارها، در فواصل معین شده در استانداردها، نیازمند بررسی کالیبراسیون هستند که آزمایشگاه رادمن سرویس جز برترینها در این حوزه دارای گواهینامه NACI ISO 17025 است. تمامی خدمات کالیبراسیون و همچنین ارائه گواهینامههای مربوطه توسط رادمن سرویس انجام میگردد.
- تعمیرات در محل
پس از استفاده از تجهیزات، بررسی کالیبراسیون و نگهداریهای دورهای، امکان خرابی وجود دارد. تیم رادمن در اولین تلاش خود به محل اعزام میشوند. تا جای ممکن تلاش بر این است که تجهیزات در محل تعمیر شوند. این تلاش از خسارت و از کار افتادگی تجهیزات جلوگیری میکند.
- اورهال و بازسازی تجهیزات
تجهیزات و ابزارآلات بعد از استفاده طولانی نیاز به تعمیرات سنگین و اورهال شدن دارند. اورهال تجهیزات بحثی کاملا تخصصی است زیرا نیاز به دانش تخصصی و تجربه دارد. تیم رادمن سرویس با رزومه درخشان در این حوزه، زبانزد شرکتهای ایرانی است.
- تامین قطعات یدکی
یافتن قطعات اساسی تجهیزات در خطوط تولید و مراکز خدمات خودرو خصوصا برندهای اروپایی، جز موارد بازرگانی بسیار پیچیده است. تیم بازرگانی رادمن سرویس توسط دفاتر برون مرزی خود قادر به تامین تمامی قطعات یدکی مورد نیاز تجهیزات است.
- بستهبندی و حمل ویژه تجهیزات
از مهمترین خدمات تیم رادمن سرویس است که در هنگام جابجایی و تحویل تجهیزات بسیار کاربردی است. رادمن سرویس با بستهبندی و حمل با استفاده از استانداردهای بین المللی، سلام تجهیزات را تضمین خواهد کرد.
- انتقال و جابجایی تجهیزات
رادمن سرویس در هنگام تغییر محل تجهیزات در خطوط تولید یا مراکز خدمات خودرو، با استفاده از تیم تخصصی خود، تجهیزات را بدرستی و طبق استاندارد شرکت سازنده اورهال و منتقل خواهد کرد.
- ثبت اطلاعات و سوابق
تمامی عملیاتهای صورت گرفته توسط تیم رادمن سرویس روی تجهیزا در سامانه CAC رادمن بر پایه Microsoft Dynamic 365 Online ثبت و ضبط میگردد. ثبت این اطلاعات منجر به ساخت شناسنامه بروز برای هر تجهیز با تمامی جزییات آن است.
- ارائه گزارشهای مورد نیاز
از مهمترین بخشهای خدمات رسانی رادمن سرویس به کارفرمایان، ارائه گزارش لحظهای و مدون از تغییرات، تعمیرات و عملیاتهای صورت گرفته است. این گزارش بر اساس نیاز کارفرما بصورت هفتگی، ماهانه و فصلی تدوین میگردد.
- آموزش اوپراتور
بعد از خرید تجهیزات، نیاز است نحوه صحیح استفاده، نکات ایمنی و بررسیهای نگهداری روزانه به اپراتور آموزش داده شود. این خدمت از مهمترین خدمات 360 درجه است. زیرا از خسارات بعدی بشدت جلوگیری میکند.
- ارزیابی مستمر
طبق درخواست کارفرما رادمن قابلیت ارزیابی مستمر یا موردی مراکز تعمیرگاهی یا تجهیزات خطوط تولید را داراست. این ارزیابی میتواند با ارائه گزارش کامل جهت ارائه به مراکز نظارتی باشد.
جهت ثبت اطلاعات خود و درخواست مشاور، میتوانید علاوه بر تماس با خطوط ارتباطی شرکت رادمن، توسط فرم آنلاین اقدام نمایید. در اولین فرصت ممکن تیم خدمات رادمن با شما تماس خواهند گرفت. جهت نمایش فرم کلیک کنید.
به کمک نیاز دارید؟
مجید کشفی
مدیر خدمات رادمن سرویس
شماره تماس: 09389090383
ایمیل : m.kashfi@rodman.biz