ایجاد و توسعه مراکز خدمات خودرو

ایجاد و توسعه مراکز خدمات خودرو

رادمن لاین قدرت و تجربه خود را در ایجاد، بهره‌برداری، توسعه و بروزرسانی یک مرکز خدمات خودرویی توسط قوی‌ترین متد‌های مدیریت پروژه به نمایش می‌گذارد. سرعت و مدیریت رادمن لاین در نهایت منجر سودآوری یک مجموعه خدمات خودرویی خواهد شد. سابقه رادمن در پروژه‌های متعدد این حوزه، این ادعا را اثبات خواهد کرد. راهکارهای رادمن در این حوزه از طراحی و اجرا زیرساخت‌های اولیه عمرانی و تاسیساتی شروع خواهد شد و تا بهره‌برداری از مجموعه ادامه خواهد داشت. شاخص‌های اصلی رادمن لاین در مدیریت پروژه مراکز خدمات خودرویی شامل موارد زیر است:

  • مدیریت زمان
  • مدیریت هزینه
  • مدیریت کیفیت
  • مدیریت تغییر
  • مدیریت ریسک
  • مدیریت منابع
  • مدیریت ارتباطات
  • سازگاری با مقررات و الزامات زیست محیطی
  • برنامه‌ریزی عملیاتی
  • ارائه گزارشات معیارهای عملکرد در طول پروژه

همچنین در توسعه و بروزرسانی نیز موارد زیر توسط رادمن لاین قابل انجام است:

  • توسعه زیرساخت
  • بروزرسانی و توسعه تجهیزات
  • یکپارچه‌سازی تکنولوژی
  • آموزش و توسعه کارکنان
  • گسترش استراتژیک خدمات
  • بروزرسانی فرآیندها

به کمک نیاز دارید؟

سارا معصومی فر

مدیر فروش سازمانی رادمن لاین

شماره تماس: 09129090383

ایمیل : s.masoomi@rodman.biz