Previous
Next

نصب جک دوستون، چهارستون و اتاق رنگ در مجموعه ماموت خودرو

بهره‌بردار

ماموت

محل نصب

کرج

سال نصب

1399

نصب جک دوستون، چهارستون، تست ترمز و اتاق رنگ در مجموعه ماموت خودرو

آوازه شرکت ماموت در صنعت ایران به گوش همه رسیده است. در بخش تعمیرگاه ماموت خودرو، نیاز به نصب تجهیزات حرفه ای بود. شرکت رادمن با مشاوره و نیاز سنجی شرکت ماموت، اقدام به تجهیز آن نموده است. تجهیزات تامین شده شامل جک چهارستون سنگین راوالیولی و دو دستگاه جک دوستون است. جک چهارستون از نوع هیدرولیکی و با ظرفیت وزنی 6500 کیلوگرم است. همچنین جک‌های دوستون از برند ایتالیایی راوالیولی و با ظرفیت 3200 کیلوگرم. این دو جک توسط شرکت رادمن برای شما نیز قابل تامین است. البته بجای جک چهارستون6500 کیلوگرمی، پیشنهاد ما به شما جک 8 تن راوالیولی است.

نگهداری جک دو ستون و چهارستون راوالیولی

به طبع شرکت رادمن بعد از نصب تجهیزات، با بهره بردار قرارداد نگهداری عقد میکند. در این قرارداد زمان بررسی و بازدید دوره‌ای از جک‌ها تنظیم شده است. تیم تخصصی خدمات رادمن در زمان‌های مقرر اقدام به بررسی و بازدید از تجهیزات جهت جلوگیری از خرابی آنها خواهد کرد. این بررسی و نگهداری طبق استانداردهای شرکت سازنده یعنی راوالیولی ایتالیا است.

خرید جک دو ستون هیدرولیک ایتالیایی اتصال از بالا راوالیولی

جهت آگاه شدن از شرایط خدمات رادمن

و مشاوره تخصصی فروش و نصب تجهیزات خود، در ساعات اداری با ما تماس بگیرید و یا در هر ساعتی از شبانه روز از طریق لینک واتس اپ با ما در ارتباط باشید

جهت مطالعه مطالب تکمیلی و ثبت نظرات خود در صفحه اینستاگرام رادمن روی هر عکس کلیک کنید.