آشنایی با برندهای سازنده جک بالابر دوستون تعمیرگاهی

جک دوستون چینی امریکایی جک دوستون پولی جک دوستون فانبائو جک دوستون لانچ

Table of Contents

مشهورترین برندهای تولید کننده جک دوستون در دنیا

یکی از مواردی که به انتخاب درست شما در خرید تجهیزات کمک میکند، شناخت برندهای سازنده آن تجهیزات در دنیاست. برخی فروشندگان بی تعهد، با بزرگنمایی هایشان،‌برندهای دسته دوم و سوم دنیا را به عنوان برندهای برتر به مشتری معرفی میکنند. در صورتی که شناخت از برندها حاصل شود، میتوانید براحتی محصولات آنها را باهم مقایسه کنید. نتیجه این مقایسه ها،‌جلوگیری از ضررهای مالی سنگین در خرید تجهیزات است. در جک‌های دوستون با این موارد بسیار مواجه هستیم. بسیاری از برندهای متفرقه دنیا در کشور، بدلیل عدم توانایی واردات برندهای مطرح توسط شرکت عامل، بعنوان برندهای برتر بفروش میرسند. برندهایی که وارد کننده حتی مسئولیت خدمات پس از فروش آنهارا نیز برعهده نمیگیرد.

شرکت رادمن در سالهای گذشته تمامی سعی خود را در جهت وارد کردن جک‌های دوستون و دیگر تجهیزات برندهای مطرح دنیا به کشور کرده است. نتیجه این تلاش را در مشتریان رادمن میتوانید رصد کنید. تجهیزات با کیفیت،‌با حداقل هزینه نگهداری و طول عمر بسیار بالا. رضایت صد در صدی مشتریان ما در این حوزه، نیروی محرک ما برای ادامه‌ی فعالیت است.

در این مقاله تمام تلاش خود را در جهت معرفی برندهای سازنده جک دوستون خواهیم کرد. باشد که این آشنایی، موجب جلوگیری از ضرر و زیان شما شود. برندها طبق کشور سازنده دسته بندی شده‌اند تا شما براحتی بتوانید برندها را تحلیل کنید. با ما همراه باشید.

در صورتی که سوالی در مورد جک‌های دوستون دارید، با ما در تماس باشید

جهت مشاوره بیشتر، استعلام قیمت و نیاز سنجی، میتوانید از طریق پیام رسان سایت و یا شماره تماس شرکت اقدام کنید.

ساعات پاسخگویی تماس: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17

جک دوستون آمریکایی

آمریکا به واسطه صنعت خودرو پر قدمت و پر قدرت خود، دارای برندهای مطرحی در زمینه ساخت جک های دوستون است. ویژگی مهم این برندها، مانند خودروهای آمریکایی، قدرتمندی آنهاست. شرکت رادمن بسیار خوشحال است که محصولات یکی از معروف ترین و درخشان ترین برندهای آمریکایی، بندپک را، در سبد محصولات خود گنجانده است. در ادامه با برندهای آمریکایی سازنده جک دو ستون آشنا میشویم.

جک دوستون روتاری آمریکا Rotary

شرکت روتاری، اولین تولید کننده جک های بالابر تعمیرگاهی خودرو در دنیا است. این شرکت با تولید جک های بالابر پیستونی کار خود را در 97 سال پیش اغاز کرد. پس از این سالها هنوز هم توانسته جایگاه خود را در دنیا حفظ نماید. جک‌ بالابر دوستون روتاری، مانند تمامی تجهیزات ساخت آمریکا، پر قدرت است. ظرفیت وزنی های بالا و بدنه های مستحم از نقاط قوت آنهاست. قیمت جک دوستون ساخت روتاری به نسبت برندهای دیگر بالاتر است. اما در کیفیت، رقیبانی سر سخت مانند بندپک دارد. بندپک آمریکا، بسیار در طراحی خود، روی نقاط ضعف روتاری کار کرده است.

جک دو ستون خودرو امریکایی هیدرولیکی جک بالابر دو ستون

جک دوستون بندپک آمریکا Bendpak

بندپک یکی از برند‌های مشهور و خوش‌نام آمریکایی در دنیاست. این برند در بازاری که رقیب بزرگی مانند روتاری وجود دارد، توانسته است رضایت صد در صدی مشتریان خود را جلب کند. در حال حاضر این برند در بازار آمریکا سهم بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. جک دوستون بندپک آمریکا، بسیار پرقدرت است. ظرفیت وزنی بالا، ستون‌های یک پارچه،‌پایه های بزرگ و سنگین، سیلندر هیدرولیک با طراحی خاص، سیم بکسل هواپیمایی و از همه مهمتر، نصب نا‌متقارن ستون‌ها،‌باعث درخشش جک دوستون بندپک در کل دنیا شده است.

این محصول در کشور، توسط شرکت رادمن عرضه میشود. در سالهای گذشته،‌تعداد زیادی از این جک دوستون در گاراژ های خصوصی و سازمانی نصب و به بهره برداری رسیده است. رضایت صد در صدی مالکان ایرانی این برند، رادمن را به ادامه همکاری خود با بندپک بسیار تشویق کرده است.

جهت نمایش اطلاعات جک‌ دوستون هیدرولیکی بندپک آمریکا

جک دو ستون هیدرولیک 4 و نیم تن بندپک آمریکا نامتقارن
جک دو ستون هیدرولیک 4 و نیم تن بندپک آمریکا نامتقارن

جک دوستون ایتالیایی

ایتالیا، مهد ساخت تجهیزات تعمیرگاهی در دنیاست. بی شک برندهای اروپایی از نظر کیفیت و دقت در ساخت همتا ندارند. در این میان،‌ در تجهیزات تعمیرگاهی، نام کشور ایتالیا همیشه درخشان است. جک های دوستون ایتالیایی در بازار ایران بسیار پرطرفدار‌اند. متاسفانه با توجه به عدم ارائه خدمات از طرف شرکت‌های وارد کننده، بسیاری از این بالابر ها فرسوده شده‌اند. شرکت رادمن سرویس در ده سال گذشته،‌ تمامی مواردی که بابت تعمیرات و نگهداری به آن مراجعه کردند را بخوبی پوشش داده است. به همین دلیل رادمن را بعنوان برترین تعمیرکار تجهیزات تعمیرگاهی میشناسند. در ادامه با برندهای ایتالیایی سازنده جک های دوستون آشنا میشویم.

جک دوستون راوالیولی ایتالیا Ravaglioli

همانطور که میدانید، رادمن نماینده انحصاری برند محبوب راوالیولی در ایران است. این برند از سالها پیش در کشور محبوبیت بدست آورده است. راوالیولی با 60 سال سابقه تولید تجهیزات تعمیرگاهی با کیفیت از جمله جک بالابر خودرو،‌ توانسته است جایگاه بسیار ویژه‌ای در بازار جهانی داشته باشد. جک‌های دوستون راوالیولی دارای دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی است. 

جک های هیدرولیکی راوالیولی از کیفیت بسیار بالایی در ساخت بهره میبرند. بطوری که امکان خرابی و تعمیرات در آنها بسیار پایین است. در صورت نیاز به تعمیر، با توجه به ساختار بسیار منظم آن، میتوان با استفاده از دانش مهندسی و فنی، تعمیراتی در بالاترین درجه کیفی انجام داد. بطوری که جک مانند روزهای نخستین استفاده، شروع به کار کند.

جهت نمایش جک‌های دوستون هیدرولیکی راوالیولی ایتالیا

خرید جک دوستون هیدرولیکی سواری تعمیرگاهی مدل kph370.42 راوالیولی ایتالیا رادمن

همچنین جک های مکانیکی راوالیولی نیز در کشور بسیار مشهورند. این جک ها به طول عمرشان معروف شده‌اند. در گاراژ‌های شخصی و شرکتی، میتوانید جک های دوستون مکانیکی راوالیولی ایتالیا را با قدمت بالای 30 سال تماشا کنید. این جک ها مانند روز اول در حال خدمت رسانی‌اند.

جهت نمایش جک‌های دوستون مکانیکی راوالیولی ایتالیا

خرید جک دوستون مکانیکی سواری رادمن
خرید جک دو ستون هیدرولیک ایتالیایی اتصال از بالا راوالیولی
خرید جک دوستون مکانیکی اتصال از بالا مدل kpn-349we راوالیولی ایتالیا رادمن

پیشاپیش بابت ساختگی بودن تصاویر جک های چینی از شما پوزش میطلبیم. متاسفانه عکس واقعی و کاتالوگ از محصولات در فضای اینترنت و شرکت مرجع یافت نمیگردد.

جک دوستون چینی

مانند همه‌ی صنایع، صنعت تجهیزات تعمیرگاهی نیز از اجناس چینی در امان نمانده است. تجهیزاتی با ظاهر زیبا ولی طول عمر کم، امنیت نسبتا پایین، دقت ساخت بسیار پایین ولی قیمتی ارزان! عمده مشکل جک های دوستون چینی، نبود قطعات یدکی آنهاست. در تجهیزات اروپایی، در صورتی که قطعات موجود نباشند، میتوان با مهندسی معکوس قطعات را طراحی و ساخت. اما این مورد برای جک های دوستون چینی،‌ مقرون بصرفه نیست.

حتی تعمیرکاران تجهیزات تعمیرگاهی نیز تعمیر این تجهیزات را رد میکنند. رادمن سرویس نیز بعنوان مرجع تعمیرات تجهیزات تعمیرگاهی، به هیچ عنوان تعمیرات جک های دوستون چینی و برند های متفرقه را قبول نخواهد کرد. متاسفانه قیمت ظاهری جک های دوستون چینی بسیار آنها را محبوب کرده. اما در عمل استفاده کنندگان از آنها،‌ بسیار متضرر خواهند شد. در ادامه به معرفی برندهای چینی نام آشنا میپردازیم.

جک دوستون لانچ چینی Launch

مشهورترین برند چینی در ایران و جهان است. قیمت و کیفیت نسبتا متوسط آن، باعث شده که به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند. اما بعنوان تجهیزی ارزان و یکبار مصرف. در کشور ما نیز بسیار پرطرفدار است. قیمت جک دوستون لانچ نسبت به جک های اروپایی و امریکایی، تا 50% میتواند کمتر باشد. در صورتی که حاشیه سود بسیار بالایی برای فروشنده آن دارد. از نظر فنی جک های دوستون میتوانند ناامن و غیر استاندارد تلقی شوند. این ناامن بودن در قفل‌کن‌های اآنها بسیار مشهود است. ستون‌های ضعیف، سیم بکسل‌های عادی، سیلندر‌های هیدرولیک صنعتی و غیر سفارشی، پایه های گوشه دار و… از جمله نکات منفی این جک‌ها میتواند باشد.

جک دوستون لانچ چینی ارزان قیمت جک دوستون لانج

جک دوستون پولی چینی Puli

برند پولی در ایران بیشتر با دستگاه های لاستیک درار مشهور است. جک دو ستون پولی ساخت چین در سالهای اخیر بدلیل قیمت ارزان خود، در تعمیرگاه های محلی دیده میشود. این برند بصورت کانتینری وارد ایران میشود. این بدان معناست که خدمات و قطعات آن بصورت جدی وارد نمیگردد. مانند تمامی جک های دوستون چینی، این برند نیز خدمات خاصی نخواهد داشت. شرکت رادمن سرویس بعنوان مرجع تعمیرات تخصصی تجهیزات تعمیرگاهی  نیز از تعمیر و سرویس دهی به این برند خودداری میکند.

در ظاهر جک دوستون پولی، با جکی زیبا طرف هستیم. اما در همان نگاه اول نیز میتوان متوجه ضعف در ساختار ستون‌های آن شد. ستون های این جک مانند راوالیولی ایتالیا، طراحی پروفیلی ندارد. بلکه با خم کاری ساده ساخته شده است. با گشت و گذاری در اینترنت، متوجه خواهید شد بجز اطلاعات خیلی محدود و یک عکس، اطلاعات دیگری از محصولات این برند یافت نمیشود.

قیمت جک دوستون پولی چین جک دوستون ارزان

جک دوستون فانبائو (فان باو) چینی Fanbao

فان باو یا فانبائو، شرکتی در شهر صنعتی شانگهای چین است که به ادعای خود با مهندسی معکوس ایتالیایی محصولاتش را طراحی میکند. این شرکت ادعا تولید 3 هزار جک در ماه را با 100 پرسنل دارد. این برند جدیدا در کشور ما نیز بفروش میرود. اما از نظر کیفی، با نمونه های دیگر چینی تفاوتی دیده نمیشود. در جک دوستون فان باو اتصال از بالا، شاهد ستون‌های دو تیکه با کاهش مقطع هستیم. در دنیای طراحی جک های دوستون، تمام سعی بر یک تکه بودن و حفظ مقطع ستون است. نکته جالب در این جک‌ها، نداشتن داکت مخصوص شلنگ ها و کابلهاست. همانطور که در تصویر میبینید، کابلها و شلنگ ها بدون هیچ داکتی به الکتروموتور و پمپ وصل شده‌اند.

فروش جک دو ستون فان باو فانبائو چینی در ایران

جک دوستون اطلس چینی ATLAS

جک دوستون اطلس دارای نکات ابهام زیادی است مثل کشور سازنده. با گشت و گذار در اینترنت، هم شرکت اطلس آمریکایی را خواهی دید، هم جک دوستون اطلس ایرانی و هم چینی! طبق تحقیقات رادمن، شرکت اطلس آمریکایی وجود داشته ولی محصولات آن در ایران ناموجود است. جک دو ستون اطلس در واقع ساخته کشور چین و جز اجناس درجه سه محسوب میگردد. برخی سایتها این جک را بعنوان جک ایرانی نیز معرفی میکنند. جک ساخت اطلس موجود در کشور با یک سیلندر هیدورلیک 4 تن را بالا میبرد. با توجه به تحمل وزن توسط سیم بکسل ها، به هیچ وجه استفاده آن توصیه نمیگردد.

جک دوستون اطلس جک دوستون چینی قرمز رنگ تعمیرگاهی

جک دوستون آلمانی

کشور آلمان به عنوان صنعتی ترین کشور دنیا، دارای برندهای محبوب ولی تقریبا ناشناس در تولید جک های دوستون است. این برندها در بین حرفه ای های صنعت تجهیزات تعمیرگاهی بسیار محبوب است. در ادامه به معرفی برخی از این برندها میپردازیم 

جک دوستون نوزبام Nussbaum

نوزبام آلمان یک برند محبوب و بسیار پرقدرت با خلاقیت های ویژه در ساخت جک های دوستون است. این برند در کشور ما وارد شده و در تعمیرگاه های مرکزی بسیاری میتوانید آن را مشاهده کنید. نمونه های مکانیکی نوزبام در کشور ما بسیار بیشتر از نمونه های هیدورلیکی آن یافت میشود. جک دوستون مکانیکی و هیدورلیکی نوزبام در کشور توسط رادمن سرویس خدمات رسانی میشود. پس با خیال آسوده میتوانید حتی نمومه های دست دوم آنرا تهیه کنید.

جک دو ستون نوزبام آلمان مکانیکی و هیدرولیکی

جک دوستون ماها آلمان MAHA

جک دوستون اطلس دارای نکات ابهام زیادی است مثل کشور سازنده. با گشت و گذار در اینترنت، هم شرکت اطلس آمریکایی را خواهی دید، هم جک دوستون اطلس ایرانی و هم چینی! طبق تحقیقات رادمن، شرکت اطلس آمریکایی وجود داشته ولی محصولات آن در ایران ناموجود است. جک دو ستون اطلس در واقع ساخته کشور چین و جز اجناس درجه سه محسوب میگردد. برخی سایتها این جک را بعنوان جک ایرانی نیز معرفی میکنند. جک ساخت اطلس موجود در کشور با یک سیلندر هیدورلیک 4 تن را بالا میبرد. با توجه به تحمل وزن توسط سیم بکسل ها، به هیچ وجه استفاده آن توصیه نمیگردد.

جک دوستون اطلس جک دوستون چینی قرمز رنگ تعمیرگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *