معاینه فنی

تمامی محصولات معاینه فنی در یک نگاه

با توجه به نوسانات ارزی، استعلام قیمت تجهیزات معاینه فنی از طریق تماس با شرکت صورت میپذیرد.

معاینه فنی خودرو سواری

خط معاینه فنی خودرو های سواری در سال های اخیر بسیار پرطرفدار شده است. با توجه به ماهیت این تجهیزات که سنجش پارامترهای سلامت خودرو میباشد، کیفیت ساخت در آنها بسیار مهم است. در ادامه به معرفی خطوط معاینه فنی سواری پیشنهادی شرکت رادمن برای شما میپردازیم.

 

خطوط معاینه فنی خودروهای سنگین، با توجه به وزن و ابعاد خودروهای سنگین طراحی شده اند. همچنین با توجه به سرعت و دقت موتور های سنگین، نمیتوان از تجهیزات خودروهای سواری برای سنجش استفاده نمود. در ادامه با خطوط معاینه فنی سنگین بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

معاینه فنی موتورسیکلت

معاینه فنی موتور سیکلت ها به تجهیزات مخصوص خود نیاز دارد. این تجهیزات قابلیت پوشش دهی تمامی ابعاد موتور سیکلت ها را دارند. نرم افزار های آنالیز و تحلیل این خطوط طبق استاندارد های موتور سیکلت ها طراحی شده است. در ادامه با محصولات این دسته آشنا میشویم. 

 

معاینه فنی قابل حمل

استفاده از خطوط معاینه فنی قابل حمل در پروژه های سازمانی و مناسبتی بسیار راه گشاست. در برخی مواقع نیاز است خط معاینه فنی در محلی مخصوص بصورت موقت دایر شود و بعد از مدتی جمع آوری شود و به محل دیگری منتقل گردد. در ادامه با این سری محصولات آشنا میشویم.

 

تست نور چراغ جلو

جهت اندازه‌گیری و تنظیم میزان نور چراغ‌های جلو خودرو از دستگاه تست نور استفاده میگردد. این دستگاه هم در بخش آنالیز معاینه فنی‌ها کاربرد دارد هم در تعمیرگاه‌هایی که سرویس چراغ خودرو را انجام میدهند. این دستگاه‌ها توسط مکانیزم لیزری میتوانند انواع لامپ خودرو مانند هالوژن یا زنون را تنظیم کنند. در ادامه میتوانید مشخصات کامل این دستگاه را مشاهده کنید.

دستگاه آنالیز‌گاز از سری تجهیزات اندازه‌گیری پارامتر‌های سلامت خودرو است که کیفیت ساخت در آن بسیار مهم است. تعداد پارامتر‌های اندازه گیری شده توسط این دستگاه‌ها از نکات قابل توجه آنهاست. به همین دلیل تعداد گاز‌های قابل اندازه‌گیری در این دستگاه‌ معمولا در نام و مدل آنها درج میگردد. وارد نمایش محصولات شوید تا با مدل پیشنهادی رادمن و مشخصات آن آشنا شوید.