جک دو ستون اتصال از بالا یا پایین؟
جک دو ستون اتصال از بالا امنیت بیشتری نسبت به اتصال از پایین دارد!! ادعایی بی پایه و اساس که در خرید اشخاص بسیار تاثیر گذار است. از این دست اطلاعات در فضای مجازی و حقیقی بسیار زیاد است. ما در رادمن جهت برطرف سازی این شایعات تمام تلاش خود را بکار میگیریم. تنها راه حل بالا بردن سطح دانش شماست. اگر شما به جزییات تجهیزات و علل طراحی آنها آگاه باشید،براحتی میتوانید انتخابی درست داشته باشید. تیم رادمن بعنوان ارزشی که برای شما ایجاد میکند،مشاوره کامل را برای شما در نظر میگیرد. تمامی سوالات شما پاسخ داده میشود و در نهایت بهترین راهکار ارائه خواهد شد. جک دوستون اتصال از بالا یا پایین از جمله این موارد است که باید دلیل از خرید آن شفاف باشد. در ادامه به توضیح کامل این مورد میپردازیم.
جهت مشاوره بیشتر، استعلام قیمت و نیاز سنجی، میتوانید از طریق پیام رسان سایت و یا شماره تماس شرکت اقدام کنید.
ساعات پاسخگویی تماس: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17
دلیل اتصال دو ستون در جکها
جک دو ستون هیدرولیکی تک سیلندر اتصال از پایین
این جکها همانطور که از اسمشان پیداست، با یک سیلندر اقدام به بلند کردن خودرو میکنند. با این اوصاف باید نیروی سیلندر به کالسکه هر ستون منتقل شود. ساختار این جک ها بصورتی است سیلندر معمولا در یک ستون نصب میشود. توسط مکانیزمی، نیروی آن به ستون مجاور باید منتقل گردد. این مکانیزم اگر در قسمت پایینی جک و زیر رمپ نصب گردد، به آن جک دوستون هیدرولیکی تک سیلندر اتصال از پایین گویند.
در برندی مانند بندپک آمریکا، سیلندر در ستون نصب نشده است. این ابداع بدلیل کم کردن قطر ستون صورت گرفته است. در این سری جک ها، سیلندر در قسمت بالایی جک و در اتصال تعبیه شده است. نیروی آن توسط مکانیزم پولی و سیم بکسل، به هر دو ستون منتقل میگردد. پس نقش اتصال در این جک، نگهدارنده سیلندر است.

جک دو ستون هیدرولیکی تک سیلندر اتصال از بالا
در برندی مانند بندپک آمریکا، سیلندر در ستون نصب نشده است. این ابداع بدلیل کم کردن قطر ستون صورت گرفته است. در این سری جک ها، سیلندر در قسمت بالایی جک و در اتصال تعبیه شده است. نیروی آن توسط مکانیزم پولی و سیم بکسل، به هر دو ستون منتقل میگردد. پس نقش اتصال در این جک، نگهدارنده سیلندر است. بجز این مورد،سیم برق،سیم بکسل همتراز کننده، سیم بکسل قفل آزادکن ها نیز از این قسمت عبور داده میشود.

جک دو ستون هیدرولیکی دو سیلندر اتصال از بالا
مشهورترین نوع جکهای دوستون است. و دلیل شهرتش بجز شایعاتی که به آن اشاره کردیم، کاربرد زیاد، سادگی سیستم و در نتیجه خرابی کمتر و قدرت فوق العاده آن است. هر ستون این جک دارای یک سیلندر جهت بالا بردن کالاسکه جک است. جهت همترازی این دو ستون، بین دو ستون توسط سیم بکسل، همترازی را اعمال میکنند. این سیستم سیم بکسل و پولی،از قسمت بالایی جک عبور میکنند. همچنین سیم بکسل رابط قفل آزاد کن ها، کابل برق دستگاه و شلنگ هیدرولیک سیلندر ستون مجاور نیز از همین قسمت عبور داده میشود.
جهت نمایش اطلاعات محصول جکهای دوستون هیدورلیکی رادمن


جک دو ستون هیدرولیکی دو سیلندر اتصال از پایین
جکهای دوستون هیدرولیکی با دو سیلندر، میتوانند اتصال از پایین نیز باشند. به عبارت دیگر، کابلهای همترازی میتوانند از قیمت پایینی جک نیز عبور کنند. تنها دلیل عدم محبوبیت این جکها، تشکیل رمپ در بین دوستون است. رمپ میتواند برخی مواقع دردسر ساز شود. مانند زمانی که تکنسین زیر خودرو است و پایش به آن گیر کرده و تعادلش را از دست بدهد. یا زمانی که خودرو بدلیل خرابی خاموش است و با هل دادن باید روی جک بیاید. قطعا رد شدن از روی رمپ بسیار مشکل است. از این رو ترجیح بر استفاده از جک بدون رمپ است.
اما مزیت این مدل ها، نداشتن حد بالا است. خصوصا برای تعمیرکاران خودروهای آفرودی و خودروهایی با سقف بلند. اگر با این دست خودروها سروکار دارید و در ارتفاع سقف محدودیت دارید، میتوانید از جکهای دوستون دو سیلندر اتصال از پایین را تهیه کنید.

جک دو ستون مکانیکی تک موتوره اتصال از پایین
جکهای تک موتوره مکانیکی مانند جک های تک سیلندر هیدرولیکی، باید نیروی یک موتور را به ماردون ستون مجاور انتقال دهند. این وظیفه بر عهده مکانیزم زنجیری یا گیربکس شفتی است. این مکانیزم در قسمت رمپ بین دوستون قرار دارد.


جک دو ستون مکانیکی تک موتوره اتصال از بالا
در جک های مکانیکی دو موتوره اتصال از بالا، فقط شاهد یک لولهی بسیار نازک هستیم. این لوله محل عبور کابل برق ستون دوم و همچنین کابل سنسورهای همتراز کننده و دورشمار است.
جهت نمایش اطلاعات محصول جکهای دوستون مکانیکی رادمن


میتوانید از طریق پیام رسان سایت و یا شماره تماس شرکت اقدام کنید.
ساعات پاسخگویی تماس: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 17