برگزاری نمایشگاه های خدمات پس از فروش Automechanika

Table of Contents

Automechanika  یک برند جهانی برای انواع مختلف خدمات پس از فروش و تجهیزات خودرو می­ باشد. برای هر فردی که آشنایی با تجهیزات صنعت خودرو  داشته باشد، حضور در نمایشگاه و کنفرانس Automechanika ، فرصتی ایده‌­ال برای نمایش محصولات و همچنین ارائه انواع سرویس های مرتبط می­‌باشد. به طور کلی خدمات پس از فروش به عنوان یکی از بخش­های جذاب صنعت، به صورت پویا در زمان حال و آینده وجود داشته و ادامه خواهد داشت؛ به همین سبب مجموعه نمایشگاه­‌های Automechanika فرصتی مناسب برای همه افراد مرتبط با صنعت و تجهیزات پس از فروش می­‌باشند. برنامه این مجموعه در سال پیش رو، برگزاری 17 نمایشگاه در 16 کشور مختلف، در سرتاسر دنیا می‌­باشد. با توجه به محبوبیت این نمایشگاه­‌ها در سرار جهان همواره، 21000 غرفه­‌دار و 600000 خریدار حرفه­‌ای، با تکیه بر تجربه 50 سال حضور Automechanika، نقشی پر رنگ را ایفا می‌­کنند. نزدیک­ترین رویداد Automechanika، در 14-17 فوریه سال 2019 در شهر دهلی نو برگزار می­‌شود.  این در حالی است که در رویداد قبلی برگزار شده در هند، بیش از 552 غرفه­‌دار، شرکت داشته­‌اند؛ که در این میان افزایش رشد 40%  در غرفه­‌داران خارجی برای جذب بیش از 15000 بازدید کننده، صورت پذیرفته بود.


ریاض و جده در تاریخ 26-28 فوریه 2019 رویداد Automechanika را برگزار خواهند کرد. رویداد برگزار شده قبلی در سال 2018 در ریاض، با داشتن مجوز شرکت الحریثی توانست از بیش از 20 کشور جهان حدود 5000 بازدید کننده را به خود اختصاص دهد. شهر هوچیمین ویتنام نیز با برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 28 فوریه تا 2 مارچ، بعد از برگزاری در سال های 2017 و 2018، برای بار سوم اقدام به اجرا می­‌کند. با توجه به رشد مداوم در صنعت تجهیزات و سرویس­‌های خودرویی در ویتنام، وجود چنین نمایشگاههایی لازم می­‌باشد.  این نمایشگاه با مشارکت شرکت مسه فرانکفورت، شرکت چان چائو و سرویس خودرویی یورکرز برگزار می‌­شود. رویداد و نمایشگاه Automechanika  در ماه مارچ 2019 نیز در شهرهای مختلف برگزار می­‌شود. در تاریخ 13-16 مارچ در شهر مادرید نمایشگاه Automechanika برگزار خواهد شد. از سال 2011 به طور متناوب این نمایشگاه تحت لیسانس و مجوز IFEMA برگزار شده است. در نمایشگاه قبلی 685 غرفه از 27 کشور جهان حضور داشتند. افزایش 10% بازدیدکنندگان، آمار را به 56000 بازدید کننده رساند. در کوالامپور مالزی نیز رویداد Automechanika به عنوان دروازه­ای به منطقه ASEAN بسیار مطرح می­‌باشد. در نمایشگاه سال 2017 تعداد غرفه­‌داران به 246 مورد از 18 کشور مختلف جهان رسید. این نمایشگاه با حضور 5650 بازدید کننده، برگزار گردید.

 کوالامپور در تاریخ 21-23 مارچ 2019 نیز میزبان رویداد Automechanika خواهد بود. در شهر آستانه قزاقستان در تاریخ 27-29 مارچ نیز رویداد Automechanika برگزار می­‌شود. این برگزاری در راستای حمایت از نمایشگاه بین المللی خودرو قزاقستان، توسط مسه فرانکفورت انجام می­‌پذیرد. با توجه به رشد تولید خودرو و سن وسایل نقلیه موجود در قزاقستان، این کشور، از تقاضای بیشتری برای دریافت خدمات، پشتیبانی خدمات پس از فروش و تعمیرات در آینده برخوردار خواهد شد. در واقع باید در این زمینه­‌ها به واردات متکی باشد. این بدان معنی است که برای تامین کنندگان بین المللی قطعات و اجزای سازنده آن­ها، حضور در رویداد Automechanika فرصتی مناسب به شمار می‌­آید. با توجه به این که کشور ترکیه بازار مطرحی در زمینه قطعات خودرو به خود اختصاص داده است، برگزاری رویداد و نمایشگاه Automechanika، موقعیت ارزشمندی به شمار می‌­آید. این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد خودرویی در ترکیه، توسط دو شرکت مسه فرانکفورت و نمایشگاه های هانوفر ترکیه برگزار می­‌شود. در رویداد برگزار شده سال 2018، تعداد 1351 غرفه، میزبانی 46000 بازدید کننده را بر عهده داشتند. این رویداد درسال 2019، در تاریخ چهارم تا ششم ماه آوریل انجام می­‌پذیرد. شهر بیرمنگام برای چهارمین بار میزبان رویداد خواهد بود. در نمایشگاه سال 2017، غرفه‌­های 850 شرکت کننده، نوآوری هایی را در معرض دید 12000 بازدید کننده حرفه ای قرار دادند. از نکات برجسته این رویداد می‌­توان به یک کارگاه جدید آموزشی، بیش از 40 سمینار در مورد خدمات پس از فروش و زنجیره تامین، اشاره نمود. این نمایشگاه توسط شرکت مسه فرانکفورت برگزار می شود و توسط انجمن سازندگان و فروشندگان موتور (SMMT) پشتیبانی می شود. 

در تاریخ 10 تا 12 ژوئن 2019، رویداد Automechanika در دوبی برگزار می­‌گردد. بازدید 29000 نفر فرد حرفه­‌ای از 57 کشور جهان، از 1955 غرفه این رویداد در دوره قبلی، نشانگر سطح بالای نمایشگاه می‌­باشد. این نمایشگاه به عنوان هسته مرکزی تبادلات خاورمیانه، آفریقا و آسیا، تاثیر فراوانی در نمایش و معرفی تجهیزات و خدمات خودرویی خواهد داشت. تنها رویداد Automechanika برنامه‌­ریزی شده در ماه جولای 2019، برگزاری در شهر مکزیکوسیتی می­‌باشد. نمایشگاه INA PAACE Automechanika برگزار شده در شهر مکزیکوسیتی، یکی از نمایشگاه های پیشرو در بازار خودرو در آمریکای لاتین است. مکزیک به عنوان یکی از پویاترین بازارهای خودرو در جهان، در سال 2018 توانست با رشدی 14% بیش از 29700 بازدید کننده را از 22 کشور جهان در قالب 500 شرکت، میزبانی کند. رویداد سال 2019 در تاریخ 10 تا 12 جولای برگزار خواهد شد. در تاریخ 26 تا 29 آگوست 2019 نمایشگاه MIMS Automechanika در مسکو اجرا می­‌شود. این رویداد توسط ITEMF سازماندهی و با مشارکت مسه فرانکفورت و همچنین گروه ITE ، برگزار می­‌شود. در رویداد قبلی بیش از 25000 بازدید­کننده، از 1323 غرفه این نمایشگاه بازدید کردند. در منطقه آفریقا، شهر ژوهانسبورگ به محل برگزاری رویداد Automechanika تبدیل شده است. شهر ژوهانسبورگ بزرگترین مرکز تجاری منطقه ای خودرو در آفریقا قلمداد می­شود. در نمایشگاه پنجم Automechanika شهر ژوهانسبورگ، از 600 غرفه، 13000 بازدیدکننده، دیدن کردند. در تاریخ 18 تا 21 سپتامبر 2019 این رویداد برگزار خواهد شد.

در آخرین ماه سال 2019 ، شهر شانگهای چین به تاریخ 3 تا 6 دسامبر، رویداد Automechanika را برگزار می­‌کند. در نمایشگاه سال 2018 بازدید با نرخ رشد 15% بازدیدکننده همراه بود. به طوری که 151000 نفر از این رویداد دیدن کردند. این در حالی است که افزایش 4% در غرفه­‌ها، تعداد آن­ها را به 6269 غرفه رسانید. به طور کلی تعدد برگزاری رویداد Automechanika و همچنین پراکنده بودن شهرهای برگزارکننده در سرتاسر جهان، سبب‌­ساز بالارفتن میزان ارزش و اعتبار این رویداد می­شود و فرصت را برای شرکت­‌های تجهیزات و خدمات پس از فروش خودرویی فراهم می­‌کند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *