برگزاری نمایشگاه های خدمات پس از فروش Automechanika

Automechanika  یک برند جهانی برای انواع مختلف خدمات پس از فروش و تجهیزات خودرو می­ باشد. برای هر فردی که آشنایی با تجهیزات صنعت خودرو  داشته باشد، حضور در نمایشگاه و کنفرانس Automechanika ، فرصتی ایده‌­ال برای نمایش محصولات و همچنین ارائه انواع سرویس های مرتبط می­‌باشد. به طور کلی خدمات پس از فروش به عنوان یکی از بخش­های جذاب صنعت، به صورت پویا در زمان حال و آینده وجود داشته و ادامه خواهد داشت؛ به همین سبب مجموعه نمایشگاه­‌های Automechanika فرصتی مناسب برای همه افراد مرتبط با صنعت و تجهیزات پس از فروش می­‌باشند. برنامه این مجموعه در سال پیش رو، برگزاری ۱۷ نمایشگاه در ۱۶ کشور مختلف، در سرتاسر دنیا می‌­باشد. با توجه به محبوبیت این نمایشگاه­‌ها در سرار جهان همواره، ۲۱۰۰۰ غرفه­‌دار و ۶۰۰۰۰۰ خریدار حرفه­‌ای، با تکیه بر تجربه ۵۰ سال حضور Automechanika، نقشی پر رنگ را ایفا می‌­کنند. نزدیک­ترین رویداد Automechanika، در ۱۴-۱۷ فوریه سال ۲۰۱۹ در شهر دهلی نو برگزار می­‌شود.  این در حالی است که در رویداد قبلی برگزار شده در هند، بیش از ۵۵۲ غرفه­‌دار، شرکت داشته­‌اند؛ که در این میان افزایش رشد ۴۰%  در غرفه­‌داران خارجی برای جذب بیش از ۱۵۰۰۰ بازدید کننده، صورت پذیرفته بود.


ریاض و جده در تاریخ ۲۶-۲۸ فوریه ۲۰۱۹ رویداد Automechanika را برگزار خواهند کرد. رویداد برگزار شده قبلی در سال ۲۰۱۸ در ریاض، با داشتن مجوز شرکت الحریثی توانست از بیش از ۲۰ کشور جهان حدود ۵۰۰۰ بازدید کننده را به خود اختصاص دهد. شهر هوچیمین ویتنام نیز با برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۲۸ فوریه تا ۲ مارچ، بعد از برگزاری در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، برای بار سوم اقدام به اجرا می­‌کند. با توجه به رشد مداوم در صنعت تجهیزات و سرویس­‌های خودرویی در ویتنام، وجود چنین نمایشگاههایی لازم می­‌باشد.  این نمایشگاه با مشارکت شرکت مسه فرانکفورت، شرکت چان چائو و سرویس خودرویی یورکرز برگزار می‌­شود. رویداد و نمایشگاه Automechanika  در ماه مارچ ۲۰۱۹ نیز در شهرهای مختلف برگزار می­‌شود. در تاریخ ۱۳-۱۶ مارچ در شهر مادرید نمایشگاه Automechanika برگزار خواهد شد. از سال ۲۰۱۱ به طور متناوب این نمایشگاه تحت لیسانس و مجوز IFEMA برگزار شده است. در نمایشگاه قبلی ۶۸۵ غرفه از ۲۷ کشور جهان حضور داشتند. افزایش ۱۰% بازدیدکنندگان، آمار را به ۵۶۰۰۰ بازدید کننده رساند. در کوالامپور مالزی نیز رویداد Automechanika به عنوان دروازه­ای به منطقه ASEAN بسیار مطرح می­‌باشد. در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ تعداد غرفه­‌داران به ۲۴۶ مورد از ۱۸ کشور مختلف جهان رسید. این نمایشگاه با حضور ۵۶۵۰ بازدید کننده، برگزار گردید.

 کوالامپور در تاریخ ۲۱-۲۳ مارچ ۲۰۱۹ نیز میزبان رویداد Automechanika خواهد بود. در شهر آستانه قزاقستان در تاریخ ۲۷-۲۹ مارچ نیز رویداد Automechanika برگزار می­‌شود. این برگزاری در راستای حمایت از نمایشگاه بین المللی خودرو قزاقستان، توسط مسه فرانکفورت انجام می­‌پذیرد. با توجه به رشد تولید خودرو و سن وسایل نقلیه موجود در قزاقستان، این کشور، از تقاضای بیشتری برای دریافت خدمات، پشتیبانی خدمات پس از فروش و تعمیرات در آینده برخوردار خواهد شد. در واقع باید در این زمینه­‌ها به واردات متکی باشد. این بدان معنی است که برای تامین کنندگان بین المللی قطعات و اجزای سازنده آن­ها، حضور در رویداد Automechanika فرصتی مناسب به شمار می‌­آید. با توجه به این که کشور ترکیه بازار مطرحی در زمینه قطعات خودرو به خود اختصاص داده است، برگزاری رویداد و نمایشگاه Automechanika، موقعیت ارزشمندی به شمار می‌­آید. این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد خودرویی در ترکیه، توسط دو شرکت مسه فرانکفورت و نمایشگاه های هانوفر ترکیه برگزار می­‌شود. در رویداد برگزار شده سال ۲۰۱۸، تعداد ۱۳۵۱ غرفه، میزبانی ۴۶۰۰۰ بازدید کننده را بر عهده داشتند. این رویداد درسال ۲۰۱۹، در تاریخ چهارم تا ششم ماه آوریل انجام می­‌پذیرد. شهر بیرمنگام برای چهارمین بار میزبان رویداد خواهد بود. در نمایشگاه سال ۲۰۱۷، غرفه‌­های ۸۵۰ شرکت کننده، نوآوری هایی را در معرض دید ۱۲۰۰۰ بازدید کننده حرفه ای قرار دادند. از نکات برجسته این رویداد می‌­توان به یک کارگاه جدید آموزشی، بیش از ۴۰ سمینار در مورد خدمات پس از فروش و زنجیره تامین، اشاره نمود. این نمایشگاه توسط شرکت مسه فرانکفورت برگزار می شود و توسط انجمن سازندگان و فروشندگان موتور (SMMT) پشتیبانی می شود. 

در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ ژوئن ۲۰۱۹، رویداد Automechanika در دوبی برگزار می­‌گردد. بازدید ۲۹۰۰۰ نفر فرد حرفه­‌ای از ۵۷ کشور جهان، از ۱۹۵۵ غرفه این رویداد در دوره قبلی، نشانگر سطح بالای نمایشگاه می‌­باشد. این نمایشگاه به عنوان هسته مرکزی تبادلات خاورمیانه، آفریقا و آسیا، تاثیر فراوانی در نمایش و معرفی تجهیزات و خدمات خودرویی خواهد داشت. تنها رویداد Automechanika برنامه‌­ریزی شده در ماه جولای ۲۰۱۹، برگزاری در شهر مکزیکوسیتی می­‌باشد. نمایشگاه INA PAACE Automechanika برگزار شده در شهر مکزیکوسیتی، یکی از نمایشگاه های پیشرو در بازار خودرو در آمریکای لاتین است. مکزیک به عنوان یکی از پویاترین بازارهای خودرو در جهان، در سال ۲۰۱۸ توانست با رشدی ۱۴% بیش از ۲۹۷۰۰ بازدید کننده را از ۲۲ کشور جهان در قالب ۵۰۰ شرکت، میزبانی کند. رویداد سال ۲۰۱۹ در تاریخ ۱۰ تا ۱۲ جولای برگزار خواهد شد. در تاریخ ۲۶ تا ۲۹ آگوست ۲۰۱۹ نمایشگاه MIMS Automechanika در مسکو اجرا می­‌شود. این رویداد توسط ITEMF سازماندهی و با مشارکت مسه فرانکفورت و همچنین گروه ITE ، برگزار می­‌شود. در رویداد قبلی بیش از ۲۵۰۰۰ بازدید­کننده، از ۱۳۲۳ غرفه این نمایشگاه بازدید کردند. در منطقه آفریقا، شهر ژوهانسبورگ به محل برگزاری رویداد Automechanika تبدیل شده است. شهر ژوهانسبورگ بزرگترین مرکز تجاری منطقه ای خودرو در آفریقا قلمداد می­شود. در نمایشگاه پنجم Automechanika شهر ژوهانسبورگ، از ۶۰۰ غرفه، ۱۳۰۰۰ بازدیدکننده، دیدن کردند. در تاریخ ۱۸ تا ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۹ این رویداد برگزار خواهد شد.

در آخرین ماه سال ۲۰۱۹ ، شهر شانگهای چین به تاریخ ۳ تا ۶ دسامبر، رویداد Automechanika را برگزار می­‌کند. در نمایشگاه سال ۲۰۱۸ بازدید با نرخ رشد ۱۵% بازدیدکننده همراه بود. به طوری که ۱۵۱۰۰۰ نفر از این رویداد دیدن کردند. این در حالی است که افزایش ۴% در غرفه­‌ها، تعداد آن­ها را به ۶۲۶۹ غرفه رسانید. به طور کلی تعدد برگزاری رویداد Automechanika و همچنین پراکنده بودن شهرهای برگزارکننده در سرتاسر جهان، سبب‌­ساز بالارفتن میزان ارزش و اعتبار این رویداد می­شود و فرصت را برای شرکت­‌های تجهیزات و خدمات پس از فروش خودرویی فراهم می­‌کند.

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *